پس از 15 سال ، پلير محبوب Winamp به پايان کار خود رسيد
چت روم
درباره ما


سبحان بدیعی
با سلام.به وبسایت خودتون خوش اومدین.بنده سبحان بدیعی هنرجوی سال دوم رشته کامپیوتر هستم و در هنرستان حرفه ای ((عسگری))استان آذربایجان غربی در حال تحصیل ام و همواره سعی میکنم که این سایت رو به آخرین مطالب علمی دنیا آپدیت کنم و بیشتر مطالب در علوم سخت افزاری و نرم افزاری کامپیوتر متمرکز بشه.ممنونم واسه حمایت های تمام عزیزان از جمله دبیران هنرستان، هم کلاسی ها و شما وبگردان محترم. Hey. Welcome to your website. Servant Sobhan badie second-year student in the School of Computer Science and am a professional ((Askari)) West Azarbaijan studying and I always try to update this website with the latest scientific world. and most of the content was focused on hardware and software. thank you for all the support for my loved ones, including school teachers, classmates and respected your browser.
ايميل : ss.badie@gmail.com


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 881
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 883
بازدید ماه : 1166
بازدید کل : 132099
تعداد مطالب : 378
تعداد نظرات : 2971
تعداد آنلاین : 1



  • تاريخ ارسال : پنج شنبه 28 آذر 1392, 16:29
  • دسته بندي : <-CategoryName->
  • نويسنده : سبحان بدیعی
اوج محبوبیت وینمپ به ابتدای کارش در اواخر دهه ۹۰ و البته سال های اول دهه گذشته بر می گردد. در آن زمان وینمپ یکی از بهترین پخش کننده ها برای پخش موزیک های کامپیوتر و البته رادیوهای اینترنتی بود. همین محبوبیت باعث شد AOL در سال ۲۰۰۲ شرکت Nullsoft (تولید کننده وینمپ) را به قیمت ۸۰ میلیون دلار خریداری کند، و از همان زمان توسعه این اپلیکیشن تقریباً متوقف شد.


با وجود ارائه نسخه های مخصوص مک و اندروید در سال های اخیر، وینمپ هرگز موفق نشد محبوبیتش در ویندوزهای ۹۸ و ایکس پی را دوباره به دست آورد.

هنوز دلیل مشخصی برای پایان کار وینمپ ارائه نشده، اما همین کاهش تعداد طرفداران آن به عنوان یک پلیر سبک و کارا می تواند مهمترین دلیل باشد. به هر شکل، حالا دیگر داستان وینمپ به انتها رسیده و درست یک ماه دیگر این پلیر به طور کامل به تاریخ می پیوندد. هر چند که خاطرات زیادی برای بسیاری از ما به جای خواهد گذاشت. شما هم خاطره ای با وینمپ داشته اید؟


منبع : گجت نیوز

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: پایان کار وینمپ, پلير محبوب Winamp به پايان کار خود رسيد, پیش به سوی علم, سبحان بدیعی, sobhan badie,
تبليغات